Haastattelu

Tommy Stridell

– Agrolin lähettiläs Lantmännenissä Vimmerbyssä

Tommy Stridellistä tuli Vimmerbyn Lantmännen Maskinin työmaapäällikkö vuonna 2016, mutta hän on työskennellyt Lantmännenillä vuodesta 1989. 34 vuotta alalla työskennelleenä hän on voinut seurata kehitystä läheltä, ja tässä haastattelussa hän kertoo Agrol Service Centerin tarkoituksesta ja oikean öljyn valinnan tärkeydestä oikealta toimittajalta.

 

imagedjo3o.png

 

Tommy, miltä konemaailman kehitys on näyttänyt vuosien varrella?

On helppo sanoa, että kaikista koneista tulee monimutkaisempia, mikä puolestaan asettaa suurempia vaatimuksia esimerkiksi nopeudelle, huollolle ja käyttöiälle. Tämän myötä on käynyt yhä selvemmäksi, että öljyn laatu on keskeinen. On kuitenkin tärkeää valita oikea öljy koneillesi, ja tässä Agrol Service Centerillä on erittäin tärkeä rooli.

Mikä on Agrol Service Centerin tärkein etu?

Osittain siksi, että meillä on erittäin laaja valikoima öljyjä, ja osittain siksi, että meillä on valtavasti tietoa niistä. Tämä tarkoittaa, että asiakkaillamme on aina käytettävissään kaikki tarvitsemansa voitelutuotteet ja että he saavat nopeasti vastaukset kaikkiin kysymyksiinsä – sekä täällä talon sisällä että agrol.se. Tämän varmistamiseksi pidämme tietomme jatkuvasti terävinä ja tuoreina jatkuvan koulutuksen avulla. Tämä tarkoittaa, että kaikilla paikan päällä olevilla on yhtä paljon tietoa kuin nykyisin.

Mitä hyödyt koneen käyttäjänä kääntymällä paikallisen Agrol Service Centerin puoleen?

Ensinnäkin meillä on erityisesti mukautettuja öljyohjelmia maanviljelijöille, metsänhoitajille ja urakoitsijoille. Tämä tarkoittaa, että meillä on aina heidän tarvitsemansa tuotteet ja suositukset. Ja se on tärkeää, koska ei ole hauskaa ajaa väärällä öljyllä koneessa. Se voi tulla kalliiksi.

Mitä tapahtuu, jos koneessa on väärä öljy?

Se kärsii. Olen nähnyt läheltä, kuinka väärin se voi olla, ja se johtuu yleensä siitä, että asiakas ostaa suoraan öljy-yhtiöiltä, jotka myyvät vain "vanhaa tavallista", vaikka on saattanut olla uusia suosituksia, jotka sinun on pidettävä mielessä koneen ja omistajan hyväksi.

Mutta sinun ei tarvitse tehdä sitä Agrol Service Centerin avulla?

Absoluuttinen. Meille taataan oikeat tuotteet ja osaaminen. Kun koneet asettavat uusia vaatimuksia, Agrol päivittää tuotteet ja suositukset välittömästi. Näin voimme varmistaa, että asiakkaan valitsema öljy täyttää kaikki vaatimukset, jolloin kone on paremmin läsnä ja kestää pidempään.

Onko Agrol Service Centerillä muita etuja, luuletko?

Ensinnäkin tuotteemme ovat erittäin korkealaatuisia, mikä tekee niistä edullisia. Se on mallisto, joka on täysin optimaalinen ruotsalaiselle maataloudelle ja ruotsalaisille koneille. Meillä on erityinen ilmasto, jossa on kuumat kesät ja kylmät talvet, mikä tarkoittaa, että öljylle ja rasvalle asetetaan kovat vaatimukset. Lisäksi me täällä työskentelevät olemme avuliaita ja uteliaita asiakkaidemme arjesta, vaikka saavutettavuutemme on hyvä. Tämä tarkoittaa, että voimme aina auttaa ja ratkaista asiakkaan ongelmia. Suuri etu on myös se, että sijaitsemme niin monissa paikoissa, noin 60 paikassa eri puolilla maata. Näin olet asiakas esim. Linköpingin alueelle ja yhtäkkiä töihin Vimmerbyhyn, niin mekin olemme siellä. Näin asiakkaidemme on helppo ottaa turvallisuus mukaansa missä tahansa.

Lisää haastatteluja, tarjouksia ja vinkkejä älykkääseen voiteluun – klikkaa tästä.